توصیه سروش باران به گوجه فرنگی کاران عزیز

 

با توجه به گرمای کم سابقه و وزش بادهای گرم در اکثر مناطق کشور، شاهد آن هستیم که بوته‌های گوجه‌فرنگی از رشد مناسبی برخوردار نبوده و گلدهی بسیار ضعیفی نسبت به کشت‌های مشابه در سال گذشته دارند. این مشکل در اکثر ارقام و واریته‌های کشت شده مشترک است و کشاورزان عزیز به شدت نگران کاهش محصول و ضرر و زیان‌های آخر فصل هستند. بنابراین جهت جلوگیری از تاثیرات منفی گرما که یک نوع تنش و شوک بسیار موثر بر رشد طبیعی بوته‌های گوجه‌فرنگی محسوب می‌شود، مصرف ترکیبات ضد تنش دمایی مانند اسیدهای آمینه و عصاره های جلبک‌دریایی به شدت توصیه می‌شود تا با مراقبت از گیاه در برابر دمای بالا، هم رشد طبیعی را به حالت طبیعی بازگرداند و هم به نوعی باعث تقویت تولید میوه و افزایش محصول گردد.

 

میکروفرت، اسید آمینه مایع 55 درصد (20 درصد اسید آمینه آزاد) و عصاره‌های جلبک‌دریایی ترامار و سی‌روتز، ترکیبات بسیار کاربردی و موثر در جلوگیری از کاهش عملکرد و تولید محصول گوجه‌فرنگی شما هستند تا بوته‌ها بتوانند در برابر دمای بالا و بادهای گرم واکسینه شده و به رشد طبیعی خود ادامه دهند.

محلولپاشی میکروفرت، سی‌روتز و ترامار بر روی برگ ها و میوه ها، مانع از بروز مشکل آفتاب سوختگی شده و از اتلاف چشمگیر محصول بر اثر این مشکل جلوگیری می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Awesome Work

You May Also Like

×